Sunday, April 3, 2011

DAY AT THE KAMPUNG

                                                                                      ( ASSALAMUALAIKUM )


Masa iniklah aku tak ada kerja .aku rasa nak buat masa lapang pada waktu malam . aku rasa nak cerita sebab pun aku pun tak ada cerita. adakah kamu pernah balik kampung merti pernah kalau tak pernah mesti nenek dia itu orang bandar hahaa.yang aku seronok pergi kebur ni yang paling best ni pergi kutip buah pelam,buah durian,buah rambutan, buah nangka & mcm lagi ( bgi yg ada kebur ) yang xda kebur pula nak buat macam mana kan itu no comment.sekrang aku nak cite pasal2 apa???? pasal kucing pula aq ni kurang suka kucing xpi masalahNYa aq ni xda kwan dekat kampung aq pun terpaksa lah kwan dengan kucing yang kurang suka...pas2 aq main2 lama dia jinak dengan aq pula kucing tu ikut  ja aq nak pergi dekat mna2..nak cite pasal kucing ka nak cite pasal DAY AT THE KAMPUNG ..masalah nya aq xda idea....

                                                             ( ASSALAMUALAIkum) 


No comments:

Post a Comment

wibiya widget CHAT BLOGGER